Rake Communicatie

Vertel jouw verhaal!

Rake Communicatie in Nijmegen helpt zelfstandig ondernemers om zich op een eigen en herkenbare manier te presenteren aan klanten. Dat gebeurt door ze te helpen om hun eigen verhaal te vertellen op een manier en in een vorm die bij hun doelgroep past.

Rake Communicatie is het communicatiebureau van Maaike Scherpenzeel en Paul Verberk.

Maaike Scherpenzeel is grafisch ontwerper en logo en huisstijl specialist. Zij ontwerpt voor zelfstandig ondernemers een herkenbare en aansprekende huisstijl. Een huisstijl die klopt!

Paul Verberk is internet marketing en SEO specialist. Hij helpt zelfstandig ondernemers om slim nieuwe klanten te werven via internet.

Zo biedt Rake Communicatie je een totaalpakket voor je profilering als zelfstandig ondernemer.

Rake Communicatie maakt effectieve communicatiemiddelen voor internet en papier.

Rake communicatie, voor jou en je klanten


Maaike Scherpenzeel

Maaike Scherpenzeel

Grafisch Ontwerper - Eigenaar Rake Communicatie

Maaike Scherpenzeel is grafisch ontwerper. Zij is gespecialiseerd  in het maken van logo’s en huisstijlen. Maaike zorgt ervoor dat jouw logo en huisstijl aansluiten bij de identiteit van je bedrijf. Zij maakt een herkenbare en aansprekende huisstijl die voor jou en je klanten klopt.

Daarbij maakt ze gebruik van haar jarenlange ervaring als communicatie-professional.  Ze is afgestudeerd als grafisch vormgever en doctorandus in de communicatiewetenschap. Maaike heeft meer dan 20 jaar ervaring in communicatiefuncties en is door organisaties ook in te zetten als freelance communicatieadviseur.

Paul Verberk

Paul Verberk

Internet marketing en SEO specialist - Eigenaar Rake Communicatie

Paul Verberk helpt ondernemers nieuwe klanten te krijgen via internet.

Vindbaar zijn, vertrouwen kweken en bekendheid verwerven. Hiermee helpt Paul je nieuwe klanten te krijgen.

  1. Dat doe je met je website die geoptimaliseerd wordt om te scoren in Google.
  2. Door actief te bloggen over onderwerpen die waardevol zijn voor je potentiële klanten.
  3. En door slim gebruik te maken van je social media.

Paul is goed in het vinden van de klik tussen jou en je potentiële klanten. Wat is jouw verhaal en hoe sluit dit aan op het verhaal van je klanten? Waarnaar is jouw klant op zoek? Welke oplossing bied je? En hoe maak je de connectie via je website, je social media en je blog?